statusy dostępności

1. Jeśli na karcie produktu w punkcie:"Dostępność" jest napisane, że towar znajduję się w magazynie, to towar wysyłamy w ciągu 24h.

2. Na chwilę obecną część towaru przechowywana jest w magazynach obcych, stąd też dłuższy okres czasu potrzebny jest na sprowadzenie. O takiej sytuacji możemy dowiedzieć się w karcie produktu w punkcie:"Dostępność"

3. Czas potrzebny na sprowadzenie danego produktu z magazynu obcego jest napisany w punkcie:"Termin realizacji" w karcie produktu.

4. Istnieje pewne prawdopodobieństwo, że towar, którego "Dostępność" była określona jako "Na zamówienie" jest niedostępny na magazynie obcym. O tym fakcie staramy się informować Klienta w jak najszybszym czasie, podając informacje na temat czasu kolejnej dostawy lub ewentualnego zamiennika produktu i w ostateczności natychmiastowego anulowania zamówienia i zwrotu wpłaconej gotówki. Gdy produkt ma taki status to przed zamówieniem najlepiej skontaktować się mailowo lub telefonicznie pod nr +48 666 303 505, a my od ręki sprawdzimy dostępność.

Z wyżej wymienionego powodu zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia takiego zamówienia

Zaufane Opinie IdoSell
4.85 / 5.00 568 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-02-06
polecam
2024-01-28
Zamówienie zrealizowane bardzo sprawnie, na czas. Nie mam zastrzeżeń. Dostawa za pośrednictwem Inpost do paczkomatu. Jedyna mała sugestia dla sklepu: kask który zakupiłem był zapakowany tylko w oryginalny karton shoei. Dla bezpieczeństwa radził bym na przyszłość pakować je w dodatkowy zewnętrzny karton gdyż ten shoei raczej nie jest zbyt gruby. Po odbiorze paczki w moim kartonie była dziura ewidentnie która powstała w transporcie, na szczęście nic się nie stało z samym kaskiem, ale lepiej dmuchać na zimne.

Certyfikat Rzetelności

pixel