Serwis SHOEI

Kaski SHOEI zakupione u autoryzowanych Dealerów, objęte są 5-letnią gwarancją, dzięki której możesz bezpłatnie skorzystać z serwisu SHOEI . Warunkiem skorzystania z bezpłatnej usługi serwisowej jest rejestracja Karty Gwarancyjnej, którą możesz zarejestrować tutaj.

Uwaga: kaski spoza autoryzowanej sieci dystrybucji nie są objęte programem.

Nasz serwis SHOEI działa w trzech niezależnych trybach:

1. Serwis Lokalny - autoryzowany Dealer SHOEI,
2. Serwis Centralny - dział techniczny SHOEI Polska.
3. Serwis Europejski - dział techniczny SHOEI Europe.

 

Każde zgłoszenie analizujemy indywidualnie i dobieramy do przypadku właściwe czynności:

 

1. W Serwisie Lokalnym:


- sprawdzisz stan techniczny kasku przed sezonem,
- wyregulujesz wizjer,
- prawidłowo zamontujesz pinlock'a,
- dobierzesz wkładkę centralną lub wkładki policzkowe w odpowiednich rozmiarach,
- dokonasz wymiany wlotów i wylotów powietrza.

Wykwalifikowani pracownicy SHOEI Polska regularnie szkolą pracowników salonów z zagadnień technicznych, związanych z naszymi produktami.

Kupując u nas czyli Autoryzowanego Dealera Shoei masz pewność, że kupiony kask jest oryginalny, posiada ważną homologację europejską oraz aktywny program obsługi serwisowej.***

2. W Serwisie Centralnym:


- usuniesz wszelkie mankamenty, wynikające z fabrycznych wad materiałowych
i konstrukcyjnych kasku (z wyjątkiem napraw opisanych w kolejnym punkcie)
- do powyższej naprawy wykonamy pakiet usług komplementarnych:
sprawdzenie pracy i regulacja mechanizmów wizjera i pinlock'a,
sprawdzenie działania pracujących mechanizmów wentylacji,
konserwacja uszczelek i elementów gumowych.

 

3. Do serwisu europejskiego przekazujemy przypadki wymagające:


- wymiany centralnego EPS,
- wymiany nitów lub zapięć,
- wymiany uszczelek


Jeśli Twój kask posiada usterki, w dwóch prostych krokach możesz skorzystać
z naszego serwisu:

Krok 1. Zrób zgłoszenie w naszym formularzu online,

Krok 2. W celu zapewnienia najwyższej jakości usług Twoje zgłoszenie zostanie odpowiednio zakwalifikowane, o czym poinformujemy Cię w ciągu 48h roboczych

Uwaga: w sprawach serwisowych prosimy o kontaktowanie się jedynie przez powyższy formularz zgłoszeniowy.

W przypadku, gdy dany przypadek jest już rozpatrywany, dodatkowe informacje można uzyskać drogą mailową:
serwis@shoei-europe.pl

***Zakup kasku u Autoryzowanych Dealerów SHOEI jest równoznaczny z zakupem produktu nowego i oryginalnego. Produkt oryginalny posiada europejską homologację ECE 22/05, która uprawnia do legalnego korzystania z kasku na drogach europejskich oraz poświadcza jakość wykonania produktu.

Każdy z Dealerów z dokładnością co do dnia, może wskazać kiedy kask został wyprodukowany. W przypadku kasków wyprodukowanych wcześniej niż w roku bieżącym, serwis SHOEI również jest aktywny przez 5 lat od daty zakupu.

Autoryzowany Dealer i SHOEI Polska wystawiają honorowany przez większość firm ubezpieczeniowych dokument potwierdzający powypadkowe zniszczenie kasku. Umożliwia to uzyskanie zwrotu z ubezpieczenia nawet do 100% ceny zakupu kasku.

 

Zaufane Opinie IdoSell
4.86 / 5.00 590 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-03-14
Szybko i sprawnie.
2024-03-01
Jak zawsze wszystko na najwyższym poziomie. Dziękuję bardzo

Certyfikat Rzetelności

pixel